Toto je marketing - bestseller o prelomovom prístupe k marketingu, predaju a reklame

Člen americkej marketingovej siene slávy Seth Godin je po celom svete uznávaný marketingový guru, autor takmer dvadsiatky oceňovaných kníh. Jednou z najúspešnejších z nich je bestseller Toto je marketing, ktorý je označovaný za príručku prelomového prístupu k marketingu, predaju a reklame. Kniha, ktorá by nemala chýbať v knižnici žiadneho marketingového špecialistu ani nadšenca, práve vychádza vo vydavateľstve Lindeni.

Seth Godin je zakladateľom a bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Squidoo.com, bývalým viceprezidentom pre priamy marketing v spoločnosti Yahoo! a zakladateľom priekopníckeho online startupu Yoyodyne. Takisto vedie populárny marketingový workshop altMBA, píše najpopulárnejší marketingový blog na svete, na ktorom inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, lídrov a fanúšikov zo všetkých oblastí života. Mainstreamový obchodný jazyk si osvojil nespočetné množstvo jeho ideí.

„Marketing už nie je o veciach, ktoré robíte, ale o príbehoch, ktoré rozprávate,“ tvrdí Seth Godin. „Je o šírení nápadov a šírenie nápadov je najdôležitejším výstupom našej civilizácie.“

Godin je autorom osemnástich medzinárodných bestsellerov, ktoré zmenili spôsob, akým ľudia premýšľajú o práci. Boli preložené do tridsiatich ôsmich jazykov a získali rôzne prestížne ocenenia. V bestselleri Toto je marketing prvýkrát ponúka jadro svojej marketingovej múdrosti v jednom kompaktnom, prístupnom a nadčasovom diele. Kniha je určená pre zakladateľov technologických startupov, malých podnikateľov alebo odborníkov z veľkých korporácií. Táto kniha pomôže všetkým prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. Autor používa kombináciu zapamätateľných príkladov a hlbokého vhľadu a pozorovania.

„Toto je marketing je otvorenou bránou do Godinovej mysle...“ napísali v odbornom denníku The Financial Times. „Godin píše priamo, bez zbytočného žargónu a táto kniha je užitočná každému, kto chce plne rozumieť tomu ako a prečo kupujeme veci, alebo meníme svoje zvyky. “

A na záver ešte jedna zo zásadných Godinových myšlienok: „Ľudia nekupujú tovar a služby. Kupujú vzťahy, príbehy a mágiu.“